wtorek, 26 czerwca 2012

Maybelline 250 i 812 Mystic mauve i delicate pearl

Witam:) Chyba powinnam napisać "Wszyscy mają bloga mam i ja". Podejmuje próbe blogowania, trzymajcie kciuki aby się udało. Kilka słów o mnie. Mam na imie Agnieszka, pochodze z Pabianic. Mam 32 lata, jestem mamą 2.5 letniej Julki. Inni mieszkańcy, mój mąż, 2 koty , pies i rybki. Uwielbiam nowości kosmetyczne, fajne ubrania i zwiedzanie ciekawych miejsc. Mam nadzieje , że moje recenzje pomogą Wam w wyborze kosmetyków dla siebie. Ja korzystam z wielu fajnych blogów i mam cichą nadzieje że mój też się komuś przyda.....................


Jako pierwszą chciałam przedstawić opinie

Maybelline Colorsensational nr 812 DELICATE PEARL i 250 MYSTIC MAUVE

Na codzień lubie lekkie błyszczyko-pomadki, które idealnie nawilżają nadając tylko lekki kolor. Miło jak nie wchodzą w załamania warg i nie zjadają się z pierwszą kawą. Takimi kosmetykami są właśnie szminki Maybelline.
Moja ukochana to nr 812 KOLOR DELICATE PEARL. Lekki blady róż, w sumie nadaje tylko perłową poświate, ładnie nawilża i daje efekt powiększenia.
Nr 250 KOLOR MYSTIC MAUVE to już mocniejszy, bardziej matowy kolor. Dość długo pozostaje na ustach, nie zjada się szybko. Bardziej na wyjścia, gdy potrzebuje mocniejszego makijażu.
Zdecydowanier polecam na letnie dni.

Do kupienia w wielu sklepach i na allegro. Ceny od 10 do ok 25zł.

1 komentarz: