poniedziałek, 11 sierpnia 2014

The Body Shop Wild Argan Oil - masełko !



Witajcie po urlopie !!!

Było ciepło, słonecznie i cudownie :) Jeszcze dwa dni przed wylotem do moich drzwi zapukał kurier z przesyłką z The Body Shop. Bardzo się ucieszyłam bo zgłosiłam się na fb do akcji testowania najnowszego masełka Argan Oil i mogłam je zabrać ze sobą na Kos. Opalona i trochę przesuszona skóra wymaga naprawdę dobrego nawilżenia więc masełko zostało przetestowane w warunkach prawie ekstremalnych.
                                                       OPAKOWANIE

Masło zapakowane jest w typowe dla masełek The Body Shop pudełeczko, bardzo poręczne w użytkowaniu. Uwagę zwraca szata graficzna, typowo letnie, wakacyjne kolorki przyciągają oko użytkownika.



 
 
KONSYSTENCJA
 
 
 
 
Masełko jest gęste ale bardzo przyjemne w użytkowaniu nawet w upalne dni. Nie jest to tłusta pomada ale lekko puszysta forma masełka. Szybko się wchłania, skóra zostaje naprawdę dobrze nawilżona, rozświetlona i promienna. Co ważne efekt ten utrzymuje się naprawdę długo.  Produkt ma ładny brzoskwiniowy kolor.
 
ZAPACH
To zdecydowanie plus produktu. Piękny, elegancki , dość dobrze wyczuwalny ale nie nachalny. Kojarzy mi się z zapachem w luksusowych sklepach.
 
 


 
 
DZIAŁANIE
 
To główny powód dla którego kupujemy kosmetyk. I w przypadku tego masełka moje oczekiwania są w 100% zaspokojone. Od produktu z olejem arganowym oczekiwałam przede wszystkim świetnego nawilżenia. Skóra wręcz piła ten produkt. Po kąpielach słonecznych smarowałam nim głównie ramiona, dekolt i nogi. Lekkie przesuszenie znikało natychmiast. Wprawdzie produkt nie jest typowo przeznaczony do stóp ale ja miałam z nimi problem i na noc nałożyłam grubszą warstwę i rano sama się zdziwiłam jak ładnie uelastycznił skórę na piętach.
 
 



 
 
Ja na pewno kupię więcej produktów z tej serii, widziałam je już w strefie bezcłowej na Okęciu więc jak ktoś z Was teraz wyjeżdża można je tam znaleźć. Szkoda , że do sklepu The Body Shop mam daleko ale jakość produktu jest tak dobra, że będę musiała zorganizować wycieczkę do Warszawy :)
 
 
Podsumowując produkt polecam z czystym sumieniem. Rozświetlona, nawilżona, pachnąca skóra to efekt jaki uzyskamy z Argan Oil The Body Shop.
 
 
Pozdrawiam AGA
 


19 komentarzy:

  1. Nie przepadam za ich produktami choć mają kilka fajnych, je polubiłam :) Nie wiem czy tak byłoby z tym masłem... wolę ich olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z uwagi na kiepski dostęp do sklepu używam tylko kilku produktów ale akurat to masło, oraz passion fruit, krem do rąk migdał oraz żel moringa uwielbiam :)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie, może kiedyś się skuszę.
    póki co z TBS mam tylko... grzebien;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno zakupiłam pierwsze produkty ale muszę przyznać , że są bardzo obiecujące.

      Usuń
  3. Będę musiała się bliżej przyjrzeć tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak różne są opinie o tej serii że póki co wstrzymałam się z zakupem :) może kiedyś wrócę do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty Body Shop choć nie ukrywam nie wszystkie mi odpowiadają. Serii z arganem jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ smakowicie wygląda -cudne zdjęcia:) Szkoda, że nigdzie u mnie w mieście nie ma TBS, pobuszowałabym między półkami:)

    P.S. Zazdroszczę urlopu w pięknym miejscu! Pewnie wróciłaś ślicznie opalona:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam ale tło jest cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  9. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  10. Grazie per le informazioni, molto utile, e il successo dei nostri saluti Indonesia indipendente
    Obat Radang Lidah

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT ANAK YANG AMAN DAN AMPUH

    OdpowiedzUsuń
  12. Pružamo lijek za liječenje raznih zdravstvenih problema, koristeći droge koja je pružena i žitarica može u potpunosti izliječiti bolest.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń