poniedziałek, 27 sierpnia 2012

INGRID podkład IDEAL FACE - blisko ideału !!!


Ciągle szukam podkładu idealnego. Próbowałam już wielu ale ostatnio trafiłam na coś fajnego. Na blogu Mallene trafiłam na post o podkładach Ingrid i się skusiłam. Obecnie mam ich 4 rodzaje. Dziś recenzja pierwszego z nich.

                                                   INGRID podkład IDEAL FACE




Wybrałam odcień nr 15 - naturalny.

Opis producenta i skład:

Twoja twarz zachowa idealny wygląd, gdy sięgniesz po nowy luksusowy fluid Ideal Face o lekkiej aksamitnej konsystencji, który dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż na cały dzień. Innowacyjne kosmetyczne mikrosfery absorbują nadmierną ilość sebum, pozostawiając skórę aksamitnie matową. Mikronizowane pigmenty zapewniają doskonałe krycie oraz idealne dopasowanie do koloru skóry. Fluid zawiera składnik zwiększający trwałość makijażu, odpowiednio nawilża i wygładza skórę, perfekcyjnie kryjąc niedoskonałości. Zawartość naturalnej betainy stymuluje produkcję kolageny przez fibroblasty, dzięki czemu Twoja skóra staje się elastyczna, mocniejsza, a zmarszczki i bruzdy mniej widoczne. Twoja skóra pozostaje jedwabiście gładka i aksamitna w dotyku. Idealnie rozprowadza się na twarzy nie pozostawiając smug i przebarwień.
Filtr UV chroni przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.

Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Magnesium Silicate, Isohexadecane, Hydroxyethyl Urea, Betaine, Polyglyceryl-4-Isostearate, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Glycerin, Ozokerite, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Aceatate, Polyisobutene, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Triethoxycaprylysilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.








Moja opinia :
Podkład jest idealny ( jak w nazwie). Nie sądziłam , że znajdę taki podkład za 15-20zł. A jednak.  Konsystencja lekka, kremowa. Bardzo dobrze się rozprowadza palcami jak i pędzlem ( np kabuki). Nie tworzy smug, dobrze kryje niedoskonałości. Z odcieniami w firmie Ingrid ogólnie jest problem bo są dość ciemne , jednak ta 15 jest całkiem niezła. Beżowo-żółta bez różowych pigmentów. Makijaż utrzymuje się dość długo. Do utrwalenia używam pudru Ben Nye. Nie ściera się .   Ostatnio jeden z moich ulubionych kosmetyków. Jeśli potrzebuje lżejszej formuły fajnie łączy się z bb kremami (np . Mizon lub Skinfood).

 






 
 
Producent podaje że podkład nadaje się do każdego rodzaju cery. Ja mam cerę mieszaną . Nie zapchał mnie. Jest ok . Myślę , że warto wypróbować za taką cenę, szkoda , że nie ma więcej jasnych odcieni.
 
Pozdrawiam Aga.

15 komentarzy:

  1. Kiedyś go wypróbuję, póki co mam inny podkład z Ingrid

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam te inne, czasem je mieszam aby bardziej kolor dopasować , o innych też będzie notka:) Polecam Ci ten wypróbować

      Usuń
  2. Musze go wypróbować bo mi do ideału bardzo daleko ;) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do ideału też daleko ale podkład całkiem niezły.

      Usuń
  3. Kuszą mnie te podkłady Ingrid od dawna, ale na razie jeszcze mam co zużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam też jakieś wcześniejsze niedobitki, dobrze że mam 2 siostry więc jak nie ja zużyje to może one przygarną.

      Usuń
  4. Jak wiesz, mam dwa podkłady tej firmy i uwielbiam je!
    Matujący mam na "specjalne" okazje, ponieważ mam cerę suchą.
    Natomiast mineral silk&lift kupuję bez wahania. Dla mnie ideał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po Twoim poście też kupiłam matujący i ten silk& lift i jestem bardzo zadowolona ze wszystkich . Dziękuje za polecenie ich :)

      Usuń
  5. Też mam jasną karnację i ciekawe czy pasowały do mnie. Mam puder w kompakcie Ingrid to bardzo mi pasuje i nie zapycha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta 15 nie jest zła. Można wypróbować.

      Usuń
  6. Mam z tej firmy podkład mineral silk&lift i uwielbiam go :) ten też chętnie wypróbuję :) a gdzie go kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten mineralny, fajny jest. Ja swój kupiłam na allegro. Chyba ten jest bardziej kryjący od mineralnej wersji.

      Usuń
  7. A dla jasnej naczynkowej cery polecasz go? dasz mi znac na maila jasna16@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla jasnej tak, dla porcelanowej już nie. Nie mam cery naczynkowej więc tu nie pomogę choć wydaje mi się , że można nim zbudować odpowiednie krycie.

      Usuń
  8. Ja mam ten najjaśniejszy, bo bladzioch ze mnie. Moim zdaniem super produkt- dobrze kryje, ładny efekt rozświetlenia, a przy tym bardzo zachęcająca cena :)

    OdpowiedzUsuń