poniedziałek, 11 marca 2013

Urodzinowa toaletka i organizacja kosmetyków :)


Witajcie :)

Dziś będzie post trochę prywatny ale powiązany kosmetycznie.  Obchodzę dziś już 33 urodziny i postanowiłam sprawić sobie coś o czym zawsze marzyłam ale jakoś nie udało mi się tego marzenia spełnić. Zawsze chciałam mięć własną , małą toaletkę na najpotrzebniejsze kosmetyki. Do tej pory upychałam je w komodę w łazience ale już strasznie męczył mnie brak miejsca do robienia makijażu. Każdy pretekst jest dobry więc zakup toaletki przypisałam dzisiejszym urodzinom. Wertowałam allegro i sklepy internetowe przez kilka dni i w pewnym momencie miałam już dość. Ostatecznie zdecydowałam się na toaletkę białą, musiała mieć min 4 szufladki. Szukałam i znalazłam......




 
 
Moja toaletka ma 2 szufladki w górnej części i 2 trochę większe w bazowym korpusie. Oczywiście jeśli ktoś posiada mnóstwo kosmetyków to nie ma opcji się w nią zmieścić. Ja chciałam taką na podstawowe kosmetyki do codziennego makijażu i do tego ona jest idealna.
 
W jednej z mniejszych szufladek umieściłam korektory, bazy pod cienie itp. Druga to pomadki i balsamy do ust.
 

 

 
 
NA toaletce sporo produktów stoi luzem, kremy bb, meteoryty , paletka UD naked2 ( jedna z moich ulubionych), pędzle, rozświetlacz, pojemnik z błyszczykami i tuszami do rzęs.
 
Na niższym piętrze mamy pudełeczko z różami i bronzerami. Luzem mam mój ulubiony puder prasowany Korres, róż i krem nawilżający oraz odsypkę pszczółek.
 
 
 
 
 
Dolne szuflady to istny mix produktów. W jednej schowałam podkłady, bb kremy, minerały ( z którymi przechodzę istne katusze ale przygotowuję o nich oddzielny post). Druga to produkty do oczu, cienie, eyelinery, paletki magnetyczne.
 
 
Dla spostrzegawczych obcięłam moją gąbkę bo niestety popękała ale nadal nakłada mi się nią podkład idealnie. Chyba jednak najwyższy czas na bb blender :):):)
 
 
W górnej części mamy duże , owalne lustro ozdobione identycznym ornamentem który jest na szufladach. Jest fajne ale ja mam moją miniaturkę do preczyjnych elementów :)
 
 
 


 
 
Reszta kosmetyków mieszka w komodzie malm a kremy w pudełku które otrzymałam na urodziny od męża rok temu :)
 
 
 
 
 
I rzut na toaletkę w sypialni. Do kompletu jest stołeczek.
 
 
 
Chętnie poczęstowałabym Was tortem. Sama sobie życzę wielu czytelników i obserwatorów. Mam nadzieję, że moje posty będą coraz ciekawsze i pomocne w poszukiwaniu kosmetyków.
 
 
 
Pozdrawiam, Aga :)
 
 
 
 

49 komentarzy:

  1. przepiękna jest! ostatnio coraz bardziej podobają mi się białe mebelki :) świetna organizacja! i całe otoczenie klimatyczne! tylko pozazdrościć :)

    no i wszystkiego najlepszego urodzinowego :) jesteś ode mnie o 4 miesiące starsza :P hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i miłe słowa. Ja też przeżywam fazę na białe meble. U córeczki takie zrobiłam ale w sypialni i salonie mam wenge bo wcześniej miałam na nie fazę :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego :)
    A toaletka przecudna :) Chciałabym mieć taką... powiększoną do rozmiaru XXL :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też bym się pisała na rozmiar XXL !
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  3. Kochana Wszystkiego Najlepszego :* Toaletka prześliczna, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguniu kochana, przede wszystkim wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń i radości:)

    Toaletka jest przeurocza! Ja zaaranżowałam sobie biurko, a i tak na półce obok muszę w koszykach trzymać rzeczy, może też się kiedyś swojego cudeńka dorobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe życzenia :)

      Oj ile ja już koszyczków i pudełek przerobiłam. Życzę i Tobie wymarzonej toaletki:)

      Usuń
  5. ładna, ale moje kosmetyki by tu się nie zmieściły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wszystkie też nie, dlatego są tam najczęściej używane a jak potrzebuję czegoś więcej to odwiedzam komodę w łazience :)

      Usuń
  6. Spełnienia marzeń :)
    Zazdroszczę toaletki, marzę o takim mebelku. Póki co moja toaletką jest parapet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Moją toaletką była góra pralki w łazience i powiedziałam dość :)

      Usuń
  7. jest cudowna! gdzie ją znalazłaś? wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam ją na allegro :) Brałam pod uwagę chyba 3 rodzaje i padło na nią . Podobała mi się jeszcze większa ale kosztowała ponad 2tys a to dla mnie za dużo.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też długo o niej marzyłam. Fajnie , że niektóre nasze marzenia się spełniają :)

      Usuń
  9. śliczna! chcialabym taką, tylko ze ma mam gdzie jej u siebie wcisnąc :P
    Wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkałam w bloku to też nie miałabym gdzie jej wcisnąć. Teraz na szczęście to się zmieniło i miejsce się znalazło :)

      Usuń
  10. Idealna:) Wszystkiego najlepszego spełnienia marzeń:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz marzę o obiektywie Canona np 30-250 do zbliżeń. Mogłabym robić makijaże oka bo mój 18-55 niestety nie złapie takiej ostrości :)

      Usuń
  11. przepiękna toaletka:) możesz podać linka do niej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      http://allegro.pl/toaletka-landhaus-z-ornamentami-i3090636745.html

      Usuń
  12. Toaletka cudnej urody! Wszystkiego najlepszego kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kocham kocham!!!!!!!!! Jak ja marzę o sypialni i toaletce....... białej :))

    WSZYSTKIEGO DOBREGO!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Oby i Tobie to marzenie się spełniło Asiu :)

      Usuń
  14. Trochę spóźnione... Aga - niech każde marzenie doczeka się spełnienia, każda radość niech będzie odzwierciedleniem tego co czujesz, uśmiechu w zdrowiu i wśróf kochających osób!
    A toaletki zazdraszczam!:*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaprosiłam Cię do TAG: Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę, to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzy mi się taka toaletka z prawdziwego zdarzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że i Twoje marzenie się spełni.

      Usuń
  17. ooo, najlepszego!
    Ale ciekawość mnie zżera, co to za pędzel z dużą gąbeczką na końcu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najnowszy pędzel Ecotools, taki jakby beauty blender na trzonku, już wiem że jest idealny do korektorów ale podkład też dałoby się nim nałożyć.

      Usuń
  18. Wow, totalnie w moim guscie, zreszta marzy mi sie cala sypialnia w takim stylu... Pozdrawia,

    OdpowiedzUsuń
  19. wa, jaka vintage :D coś co bardzo lubię. świetna toaletka, też sobie czegoś szukam (mimo, że jestem facetem) ale zawsze się przyda, nawet na jakieś kosmetyki bardziej do pielęgnacji :)

    to pudełeczko, w którym przechowujesz puder(?) chanel jest z home&you? :D wiem, że na stronie jest coś podobnego i właśnie chciałem sobie takie sprawić, ale nie wiedziałem jak wygląda w rzeczywistości

    ciekawy blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Też uważam , że facet może mieć toaletkę. Jest dużo fajnych bez motywu kwiatów np. Są też fajne szare i w kolorze wenge z większymi szufladkami , akurat na kosmetyki pielęgnacyjne.

      Jesteś bardzo spostrzegawczy, to pudełeczko z ażurowm wzorem kupiłam właśnie w home&you. Ma sporo miejsca w środku i jest dobrze wykonane. Polecam.

      Usuń
  20. Przepiękne toaletka !! :) Zakochałam się w niej :) plus szafki w łazience... moje małe marzenie :)
    Bardzo ciekawy blog :)
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Skoro są marzenia to trzeba je pomalutku realizować, czego Tobie gorąco życzę.

      Usuń
  21. Mogę zapytać gdzie Pani kupiła tę toaletkę, bardzo mi sie podoba, przeszukałam już wiele stron z toaletkami, ale ta odpowiada mi najbardziej - będę wdzięczna za namiary sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepraszam, nieuważnie czytałam poprzednie komentarze, już widzę adres do strony - dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję , że udało się ją znaleźć i kupić :)

      Usuń
  23. Mogę zapytać gdzie Pani kupiła tę toaletkę, bardzo mi sie podoba, przeszukałam już wiele stron z toaletkami, ale ta odpowiada mi najbardziej - będę wdzięczna za namiary sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , takie małe spełnione marzenie :)

      Usuń
    2. Moja marzenie to też mieć taką toaletkę :)) Choć mam już, ale marzy mi się taka cudna, jak Twoja!

      Usuń
    3. Mam nadzieję że i Twoje się spełni :)

      Usuń
  25. Piękna toaletka:) a to maleńkie lustereczko jest urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna toaletka to moje marzenie Planuje zakup do nowego domu

    OdpowiedzUsuń