środa, 30 stycznia 2013

Ben Nye pudry sypkie


Witajcie:)

Dziś chciałam przedstawić Wam cztery kolory pudrów sypkich Ben Nye. Pudry te są u mnie już dość długo, z firmą zapoznałam się dzięki uczestnictwie w rozbiórkach na Wizażu z Agabil1 . Obecnie to moje jedyne sypańce, oprócz nich do utrwalania używam prasowanego pudru z Korres i meteorytów Guerlain. Ponieważ z Ben Nye wybrałam zupełnie różne odcienie można z nich stworzyć idealny odcień na każdą porę roku i stopień opalenia buzi.




 

 
 

W moim posiadaniu są dwa odcienie transparentne, fixujące:
- FAIR
-NEUTRAL SET
 
oraz dwa odcienie kryjące:
-BANANA
-BEIGE SUEDE
 

Na zdjęciu wszystkie dostępne kolory.
 
Pudry są bardzo drobno zmielone, delikatne, mają bardzo jedwabistą strukturę. Osobiście muszę powiedzieć , że nie widzę różnicy w utrzymywaniu się lub działaniu wersji kryjącej i fixującej. Obie świetnie utrwalają podkłady ( stosowałam np  na MAP, Colorstay, BB kremy i inne). Są to pudry matujące i taki efekt naprawdę długo się utrzymuje. Nie zmieniają kolorów podkładów. Kolory można używać pojedynczo lub tworzyć własne odcienie.
 


 
 
Pudry można nakładać większością pędzli. Ja używam do nich mojego ulubieńca z Hakuro
 
 
 
 
 


 
Jeśli chodzi o kolory
- banana to odcień żółty , ale  nie jest to jakiś bardzo napigmentowany odcień. Bardzo długo używałam go solo ( używam CS 180, Map 2y/2nb). Fajnie nadaje się do opalonej buzi. Troszkę może zneutralizować zaczerwienia. Jedynie do bardzo ekstremalnie jasnych cer bym go nie polecała aby nie wyszedł nam " chory " efekt na twarzy .
 
- beige suede, to najciemniejszy z moich pudrów. Solo nie nadaję się teraz dla mnie, jedynie do miksowania. Będzie pewnie idealny na lato. Kolor to zdecydowanie ciemniejszy brąz/beż z odrobiną pomarańczu ( ale bardzo słabo widocznego po roztarciu)
 
-neutral set to biały , transparentny kolor. Na szczęście nie bieli skóry, ładnie wtapia się . Ten odcień będzie  w sumie dobry dla większości.
 
-fair, chyba mój ulubiony razem z banana, jasny beżowy, może z odrobinką różu ale tylko minimalnie bo odcień pink też istnieje ale ja go nie kupiłam. Idealny szczególnie teraz zimą gdy cera jest jaśniejsza.
 
Przedstawię Wam jeszcze mój odcień idealny :)
 


 
 
JA mam cerę mieszaną i u mnie sprawuje się idealnie. Kolory po roztarciu są bardzo delikatne i w sumie 3 z 4 ( może oprócz beige suede) będą nadawały się do wszystkich odcieni cery.
 
Pudry można kupić w sklepach internetowych, na allegro . Fajną alternatywą jest też uczestnictwo w rozbiórkach grupowych ( np u agabil1), dzięki temu wcześniej możemy przetestować produkt zanim kupimy pełen wymiar.
 
Pudry fixujące 85g za ok 48-50zł.  Pudry są bardzo wydajne i taka ilość wystarczy nam na lata nawet przy codziennym używaniu.
Pudry kryjące  85g ok 76-87zł. Wydajność jw.
 
Pozdrawiam Aga.
 
Znacie pudry Ben Nye? A może polecacie jakiś inny ciekawy produkt z tej firmy?
 
 
 
 

33 komentarze:

  1. te najjaśniejsze by pasowały do mojej cery, jednak, że są transparentne, a ja jako transparenta używam mąki ziemniaczanej, o to porównując ceny zostanę przy mące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro się u Ciebie sprawdza to zostań przy mące ale ja jednak miałabym obawy ją zastosować. Być może bezpodstawne ale narazie zostaję przy ben nye:)

      Ważne aby znaleźć produkty które polubi nasza skóra :)

      Usuń
    2. wdowa, a mąka Cię nie zatyka ?? może już lepiej wypróbuj pudru do pupy dla dzieci? ja jakiś czas używałam,

      dentico, uwielbiam Banana,mam żółtą cerę, mam go już dłuuuuuuugo i dopiero może ćwiartke zuzyłam, a naprawdę dużo pudru daje na buzie;) muszę wypróbować jeszcze innych:)

      Usuń
    3. To prawda on jest mega wydajny i po przeliczeniu wychodzi bardzo tani w zakupie. JA kupię jeszcze ten odcirń co Hexx polecała.

      Usuń
  2. Zgadzam się, że Fair jest najfajniejszy ;) Używam jeszcze Neutrala, a Banana zupełnie mnie nie przekonuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fair jest bardzo uniwersalny .

      Usuń
    2. Mnie natomiast banana pasuje idealnie, dla cer naczynkowych z trądzikiem różowatym polecam bardzo, świetnie neutralizuje rumień. Dla mnie nawet jeszcze za mało żółty :)

      Usuń
    3. Czyli należy testować aby dobrać swój odcień :)

      Usuń
  3. Banana nie lubię ale to za mam Buff i jest idealny :)

    Uważam, że są niezłe i warto się nimi zainteresować. Kupiłam jeszcze puder matujący Mehron i muszę przyznać, że jest niezły ale jeżeli chodzi o efekt oraz utrzymanie matu to nic nie pobije mojego ulubieńca z Mac'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko poszło... Jest jeden problem Mac jest transparentny a ja szukam jeszcze sypkiego pudru, który da odrobinę koloru :)

      Usuń
    2. MAca i Mehron nie miałam ale muszę się zainteresować tym odcieniem Buff. W następnej rozbiórce może uda się go zamówić.

      Usuń
    3. Ja mam T.Leclerca Poudre Libre Dermophile i kocham go wielce :)

      Usuń
    4. Krzykla nie słyszałam nigdy o nim. Zaraz poczytam choć nie szukam już zamienników BN :):):)

      Usuń
    5. a jaki to puder ten z maca?

      Usuń
  4. słyszałam jedynie o odcieniu Banana ponieważ używa go Dulce Candy :) wygląda na niej świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Choruję na bananka :D Choć pozostałe też bym z chęcią przygarnęła :P

    Kurde nie ma jakiś mniejszych opakowań na próbę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAjlepiej podłącz się do zbiorowych zamówień na wizażu z agabil. :)

      Jak się nie uda napisz mi maila to postaram się próbkę podesłać :)

      Usuń
  6. Nigdy o nich nie slyszalam:(

    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz dobrego sypańca to warto wypróbować.

      Usuń
  7. Kochana podaj mi link do Waszych rozbiórek benka bo już tyle razy szukałam. A chcę się zaopatrzyć w fair i w banana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo

      http://wizaz.pl/forum/group.php?do=discuss&discussionid=5501

      Usuń
  8. nie używalam tych pudrów, ale ciekawią mnie one.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na bananowy polecany przez Katosu mam chęć :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bananka, fajnie matuje , lekko kryje niedoskonałości. Jedynie przy bardzo bladych buziach może dawać lekki żółty odcień

      Usuń
  10. ten bananek mógłby się sprawdzić i u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mógłby się u Ciebie sprawdzić.

      Usuń
  11. Nigdy o nich nie słyszałam :) Wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie , że mają bogaty przekrój kolorystyczny

      Usuń
  12. Czytałam o tych pudrach, chętnie bym je kiedyś przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze są zamówienia grupowe dla sprawdzenia koloru

      Usuń
  13. nie używałam
    postaram się spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń