poniedziałek, 21 października 2013

Torby Dziki Józef u Denticoo

Witajcie !

Przyznaję się bez bicia , że uwielbiam kupować i dostawać w prezencie torebki. Szczególną miłością darzę duże modele toreb. Lubię wyszukiwać nowe firmy, oryginalne modele. Jakiś czas temu na blogu " Co sroce w oko wpadnie" autorka pokazała śliczną atramentową torbę. I wiedziałam już , że przepadłam :)
Torba pochodziła z bardzo ciekawie brzmiącej firmy DZIKI JÓZEF. Szybko uruchomiłam ich stronę . Na facebooku znalazłam mnóstwo zdjęć różnych modeli. Dodatkowym plusem jest fakt , że pracownia znajduje się w Łodzi , czyli ok 20km ode mnie . Zadzwoniłam i umówiłam się na spotkanie aby obejrzeć te torby osobiście. Długo myślałam co wybrać........... Wszystko mi się podobało ale jako pierwszą kupiłam wielką, sztywną , czarną .  W niedługim czasie dołączyła do niej atramentowa, pozioma.




 
Muszę nadmienić , że jak weszłam do pracowni firmy ( prowadzonej przez ojca z córką ), zostaliśmy bardzo miło przyjęci, mogłam obejrzeć i przymierzyć każdy model. Mały, rodzinny zakład z super atmosferą.
 
Możemy wybierać z 4 podstawowych modeli:
- wielka 49x39x8
-mała pionowa 34x39x8
-mała pozioma 39x34x8
-tabletówka 33,3x31x6
 
Zastanawiałam się nad kolorem mojego pierwszego Józka .W grę wchodziła czarna lub beżowa, wiedziałam , że na pewno będzie wielka.
Wybrałam czarną , sztywną bo jest bardzo uniwersalna ale w sekrecie powiem , że już zbieram na wielką , jasny brąz :):):)
 
 





 
Torba ma wewnątrz kieszonkę na telefon i pasek z zaczepem. Minusem może być brak suwaka , ale ja nie jeżdżę komunikacją miejską i to nie jest dla mnie problem. Można jako wypełnienie włożyć kopertówkę na suwak lub wkład z innej torby :) Jeśli dobrze się orientuję są też modele z suwakami i kolorowymi ściankami wewnętrznymi.
 
Druga torba to wersja pionowa. Zamówiłam ją od nich internetowo. Jak ją zobaczyłam na początku bałam się, że będzie dla mnie za mała. Jednak okazała się idealna na szybkie zakupy, spacery itp. To wersja łamana, atramentowa.
 
 






 
Torby są wykonane ze skóry.  Jako modelka moja córka :)
 
 




 
 
Prosty krój to ich podstawowa zaleta. Można je wykorzystać do wielu stylizacji :)
 Jeśli chodzi o ceny to trzeba się kontaktować z właścicielami przez fb, stronę  lub telefon , cena jest zależna od modelu, faktury i dodatków. Sądzę , że są adekwatne do jakości. Mogę napisać , że wybrane przeze mnie modele kosztowały ok 300zł.

                                                   Pozdrawiam Aga :)
 
 
 
 
 
 

41 komentarzy:

  1. uwielbiam skórzane torby/ najchętniej taką klasykę nosiłabym w każdym możliwym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są :) jakie wymiary ma ta czarna? Ja w końcu poszłam w Batyckiego, ale Dzikiego Józka też dorwę :) tylko chciałabym pomacać i przymierzyć na żywo, a to będzie trudne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna to wersja wielka, wymiary w poście :) No najlepiej mieszkać koło Łodzi choć oni jeżdzą na różne wystawy, fashion week itp , może uda się gdzieś ich wypatrzeć.

      Usuń
  3. Ale cudna Młoda Dama w roli modelki! Uściskaj ją koniecznie ;-) A co do torby - po Twoich zdjęciach przepadłam dla atramentowej, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , uściskam na pewno :) Bardzo oryginalny kolor .

      Usuń
  4. Ladne torebki a modelka przecudowna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja..Niesamowite te torby. Uwielbiam takie wielkie, mieszczące WSZYSTKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, zawsze noszę tysiąc rzeczy ze sobą :)

      Usuń
  6. Wyglądają świetnie. Czarna ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te torby są naprawdę piękne, ale nazwy nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHyba taka przewrotna trochę. Właściciel to Pan Józef z córką .

      Usuń
  8. Sama mam jedną w planach :) Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarna jest piękna. Uwielbiam duże torby. teraz marzy mi się taka duża czarno-karmelowa. Julka idealnie nadaję się na modelkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham takie wielkie, mieszczące mnóstwo rzeczy :) Ja zbieram na jasny brąz lub karmel :):):) Jula miała radochę :)

      Usuń
  10. Ja moja uwielbiam i czaje sie na kolejna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki Tobie je odkryłam i bardzo dziękuje za post z torbą :) Są cudne.

      Usuń
  11. ja też myślę o kolejnej...trzeciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) A w pracowni to już wogóle można zwariować bo co jedna to ładniejsza :)

      Usuń
    2. kolejna brąz a jaki rozmiar? Pozioma? ja mysle o jasnym brązie pionowej;-)

      Usuń
    3. U mnie na pewno będzie jasny brąz tylko myślę czy wielką ( kocham ten rozmiar) czy pionową ( ekstra na bieganie po sklepach) . A na które się już skusiłaś?

      Usuń
    4. Ja mam wielką w pięknym kolorze gorzki brąz i poziomą w boskiej czerwieni. Jak masz instagrama to mozesz tam fotki zobaczyc;-)

      Usuń
  12. piękne torebki <3 w końcu uciułam na jakąś.
    Modelka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czarna jest boska :D !!

    Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja córcia mnie rozczuliła! Do tej czarnej torby to zmieściłaby się chyba bez większego wysiłku :))))

    Bardzo podobają mi się te torby, zwłaszcza czarna, ale niestety brak suwaka jest dla mnie dyskwalifikujący. Po prostu muszę mieć zapinaną torbę, bo po pierwsze nie chcę być łatwym łupem dla złodzieja w komunikacji miejskiej, a po drugie - jako że nie jeżdżę samochodem, wolałabym nie narażać zawartości mojej torby na zalanie deszczem lub zasypanie śniegiem ;) Jak tylko pojawią się takie modele z suwakiem, to od razu zaczynam odkładać kasę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie jakby się uparła to by do czarnej weszła :) choć ma już 4 lata:) .
      Oni robią też różne wersje z suwakami , wiem , że dla niektórych to podstawa ale mi akurat to nie przeszkadza :)

      Usuń
  15. Atramentowa jest bardzo moja. Jasny brąz też bym brała ^^ nie kuś mnie, proszę!

    Modelka jest przesłodka, rozczuliła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj warto kusić , warto ! A modelka uwielbia jak daję jej coś mojego, nie wspomne jak zadomowiła się przy toaletce :)

      Usuń
  16. już nie czekam i skladam zamówienie :), piękne są Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest ta czarna ja także planuję zakup nowej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wlasnie zamowilam sobie taka brazowa.ale dopiero bedzie w styczniu..ta duza zarna..wowoowowowowoowowowoowowow

    OdpowiedzUsuń