sobota, 26 kwietnia 2014

GLAM BRONZE Loreal pierwsze wrażenie



Witajcie !

Chyba już wszyscy wiedzą o obecnej promocji -49% w Rossmannie. Przyznam się , że już skusiłam się na 5 podkładów , bazę, puder i brązer.   Czego się nie robi dla chęci znalezienia drogeryjnych perełek :)
Brązer wpadł mi w oko zupełnie przypadkiem. Schowany w szafie Loreal wyglądał bardzo kusząco. Producent określa go jako puder brązujący dla blondynek. Ja wybrałam kolor 102 mimo ,że z tyłu jest 101 to jednak na wieczku była naklejka 102 . 101 był jaśniejszy, bardziej biszkoptowy. W opakowaniu mamy również cienki pasek rozświetlacza, duże lustro  i pędzelek. Ja używam swojego pędzla Hakuro ale ten z opakowania nadaje się całkiem fajnie do rozświetlacza.

Postanowiłam dość szybko dodać o nim notkę bo produkt jest wart uwagi a w promocji kosztuje niecałe 23zł :)





 
 
 
 
Puder ma wykończenie matowe, może delikatnie satynowe. Nakłada się łatwo i utrzymuje na twarzy cały dzień bez poprawek. Rozświetlacz nie jest tak napigmentowany jak Mary lub Hoola , nie daje typowej tafli ale nie jest zły.
 
 


 
 
 
 
Jeśli szukacie fajnego brązera, nie tylko dla blondynek to polecam wypróbować właśnie ten, szczególnie, że obecnie możemy kupić go za połowę ceny regularnej. Widziałam wersje w kwadratowych i okrągłych pudełeczkach ale to chyba ten sam produkt w dwóch wersjach.
 
Tak prezentuje się na mnie.
 
 



 
Na twarzy moje nowości z Rossmanna :) Baza matująca stay matte rimmel, podkład CC bourjois, puder matujący healthy bourjois, brązer loreal.
 
 
Bardzo podoba mi się ta Rossmannowa promocja. Ja postanowiłam wykorzystać ją na testowanie nowości i już kilka produktów zapowiada się bardzo obiecująco. Aby nie było tak miło już wiem , że 2 podkłady wylądują w koszu ale o tym napiszę podsumowującego promocję oddzielnego posta .
 
A Wam udało się kupić jakąś perełkę lub produkt który już dawno wisiał na liście życzeń kosmetycznych?
 
Pozdrawiam AGA.
 
 

14 komentarzy:

  1. Pasuje ci :-) ja wzięłam 2 ulubione podklady nearly naked revlona i rimmel wake me up :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmela również lubię ale tego revlona nigdy nie testowałam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Brązery mogą to trochę robić, tak samo jak rozświetlacze i róże ale ożywiają makijaż i twarz nie wydaje się płaska :)

      Usuń
  3. Ogladałam ten brązerek i zastanawiałam się nad zakupem, bo kończy mi się Holla. ale że mam dwa brązery z MAC Pro to odpuściłam. ale jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać , że mi też się spodobał. Ja ostatnio w Mac skusiłam się na Harmony i kolor też jest ok.

      Usuń
  4. ja się nie poddałam promocjom w Rosku :D ale jutro mam targi beauty w Poznaniu więc na pewno co nie co nadrobię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro będą targi to nie dziwię się , że nie poszalałaś w R :) Chętnie też poszłabym na taką imprezę

      Usuń
  5. a ja nie byłam jeszcze w R :)
    Pięknie te nowości i bronzer u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że takie piękne kosmetyki jakie posiadasz nie potrzebują wsparcia Rossmanna ale pokusa zawsze jest.

      Usuń
  6. Pięknie wygląda na skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana przypomniałaś mi po raz kolejny, że po prostu muszę gdzies dorwać Bahama Mama :D, ale i L'oreal ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dorwij bo warto. Bahama to chyba jedyny brązer widoczny na mnie kiedy jestem opalona :) Loreal jest fajny na teraz.

      Usuń
  8. Dziekuje za recenzje. Tak ciezka ja znelsc w sieci na temat tego produktu. Ktory odcien Twoim zdaniem jest cieplejszy? :-) Dziekuje za odp.

    OdpowiedzUsuń