poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nivea Matt Beauty nie dla mnie !


Czasem wchodzę do jakiegoś sklepu i kupuję coś o czym wcale nie myślałam. Jednym z takich zakupów był dla mnie
NIVEA PURE EFFECT MATT BEAUTY – 2w1 matujący krem nawilżający + lekki podkład

 
Opis producenta:
 
 

Działanie

NIVEA® PURE EFFECT MATUJĄCY KREM NAWILŻAJĄCY + LEKKI PODKŁAD działa na dwa sposoby:
  • Nawilża i matuje skórę, a lekka, beztłuszczowa formuła szybko się wchłania
  • Dostosowuje się do naturalnego koloru skóry, dzięki czemu widocznie wygładza cerę i poprawia jej wygląd
Wzbogacony o system filtrów UVA/UVB, chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym.
EFEKT: przyjemnie nawilżona, gładka i naturalnie piękna cera.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)
Przebadany dermatologicznie

Skład:
Aqua, Glycerin, Distarch Phosphate, Alcohol Denat., Cyclomethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Myristyl Myristate, Octyldodecanol, Tocopheryl Acetate, Maris Sal, Aluminum Chlorohydrate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Sodium Carbomer, BHT, Phenoxyethanol, Diazolidinyl Urea, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Benzyl Alcohol, Limonene, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77007.






Moja opinia:

Wiedziałam , że to nie podkład ale chciałam wypróbować ten kremik.  Raczej sądziłam , że przyda się w domowy dzień, kiedy wystarczy mi tylko wyrównanie koloru aby nikogo nie straszyć .  W takiej roli się  sprawdza. To lekki krem nawilżający, u mnie nie widać zbytnio matującego efektu, mam skóre mieszaną. Jednak nie zakryje nic a nic. Jeśli więc ktoś ma zamiar użyć go jako podkładu na wiele godzin to odradzam. Według mnie to krem dla osoby trochę opalonej, z cerą bez skazy. Wtedy się sprawdzi. Nawilży i wyrówna , ale to wszystko . Niestety kolor jest dość ciemny, mimo moich ciemnych włosów i średniego odcienia skóry odznacza się trochę. Dla bladziochów odpada zupełnie. Plus za to , że nie robi smug, ładnie pachnie i dość szybko się wchłania. Ja niestety nie kupię go ponownie. Spróbuje gdzieś go użyć ale przy mojej kolekcji bb kremów nie wiem czy to mi się uda. Ja swój kremik kupiłam w Rossmanie za ok 12zł  Pojemność 75ml.




 
 
 
 
 

Pozdrawiam   AGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz