niedziela, 15 lipca 2012

BARWA siarkowa moc, antybakteryjny krem matujący

Masz cere skłonną do niedoskonałości? Błyszczysz się szyko po nałożeniu podkładu?  Jeśli tak, mam małą podpowiedź odnośnie kremu. Jakiś czas temu po przeczytaniu opini na blogu Idali postanowiłam wypróbować krem BARWA- SIARKOWA MOC, antybakteryjny krem matujący.


Pierwsze co mnie zastanawiało to nazwa, zapach siarki nie kojarzył mi się jakoś z kremem do twarzy. ALe tu pierwsze zdziwienie , kremik pachnie bardzo ładnie, świeżo, cytrusowo?.
Słoiczek jest szklany, kremu otrzymujemy 50ml. Krem nie jest tłusty, łatwo się rozsmarowuje.





Musze przyznać że nie wierzyłam , że zmatuje mi cere na długo. A jednak. Tak jak się domyślacie krem wchłania się do matu. Wręcz zupełnie pozbawia twarz błysku. Błyskawicznie matuje skórę na wiele godzin nadając jej taki pudrowy wygląd. Raczej nie polecam osobom o suchej cerze, może troche ściągnąć i dać dyskomfortowe napięcie skóry. Ja mam cere mieszaną i dla mnie jest super. Krem wskazany jest też dla cer trądzikowych.








Wydaje mi się , że ściągnął ładnie  pory, nie pojawiają się  niespodzianki po jego stosowaniu. Ja używam go rano , odczekuje kilka chwil i nakładam podkład lub krem bb. Nie ścina podkładów. Naprawde fajny produkt za niewielką cene. Ja swój kupiłam w Rossmannie za ok 15 zł. Jestem zdecydowanie na tak !!! 

Znacie ten produkt? Lubicie?



2 komentarze:

  1. miałam ten krem - jak dla mnie pachnie cytrusami, i to jest chyba jego jedyny plus :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo każdej cerze pasuje coś innego :) Najważniejsze aby próbować i szukać kosmetyku idealnego.

      Usuń