sobota, 30 czerwca 2012

Winogronko Baviphat - Zmarszczki precz!!!

 Dziś chciałam Wam troszke przybliżyć jeden z kremów firmy Baviphat. Dokładnie jest to
Baviphat Grape Anti Wrinkle ALL IN ONE Cream





Baviphat to Koreańska firma produkująca kosmetyki o przepięknych zapachach w ślicznych opakowaniach. Ale co ważniejsze moja skóra bardzo je lubi :)

Krem zawiera ekstrakt z winogron i adenozyne.  Składniki te mają zapobiegać powstawaniu i zwalczać już istniejące zmarszczki. Wyciąg z winogron przyspiesza regenerację naskórka, wygładza skórę i hamuje jej starzenie się. Zauważyłam że skóra nabiera ładniejszego kolorytu, jest bardziej promienna. Adenozyna wspiera regeneracje kolagenu i tworzenie elastyny. Wiadomo że po posmarowaniu nie obudzimy się 10 lat młodsze ale na swojej skórze ( która ma już pierwsze zmarszczki wokól oczu i na czole) zauważyłam poprawe elastyczności.

Zdecydowanym plusem jest fenomenalny zapach. Prawdziwe winogronka. Wyczuwalny jest dość długo , ale nie jest drażniący.
Opakowanie zawiera 100g. Można go stosować rano i wieczorem. Ja stosuje raczej wieczorami , grubszą warstwą . Krem ma lekką i nie tłustą konsystencje.Mam cere mieszaną , moja skóra go polubiła, nie zapycha. To jeden z moich ulubieńców.

Do kupienia na ebay za ok 40 zł już z przesyłką lub w sklepach internetowych ( jednak nasze sklepy mają dużo większe ceny).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz