środa, 4 lipca 2012

Hakuro - ulubieńcy

Do codziennego makijażu używam różnych pędzli. W mojej całkiem już sporej kolekcji są pędzle Hakuro, Maestro, Sigma Lancrone.
Dziś część 1 , przedstawie bliżej moje ulubione pędzelki z firmy Hakuro.

Mój ulubiony pędzel to Hakuro pędzel do pudru H55 .

Mam go już dość długo. Lubie go za to , że przez ten cały czas nic a nic się nie zmienił. Jest taki fajny jak na początku. Wykonany jest z włosia syntetycznego. Włosie jest bardzo gęste, mięciutkie, okrągłe. Trzonek ma drewniany dł 14,5cm. Pędzel nadaje się do nakładania pudrów sypkich, prasowanych, mineralnych.  JA najczęściej nakładam nim pudry sypkie. Ponieważ jest idealny nie szukałam już więcej pędzli do pudru:) Wogóle z niego nie wypada włosie. Cena ok 35-40zł



Następny w kolejce jest Hakuro -pędzel do różu i bronzera H24



To również zpędzel z włosia syntetycznego. Włosie jest miękkie, dość gęste. Przycięte skośnie, lekko spłaszczone. Może być używany do nakładania róży, bronzerów, rozświetlaczy ( często nakładam nim rozświetlaczh Kryolan-dark beige). Z powodzeniem użyjecie go też do podkładów mineralnych.
Polecam. Nie zauważyłam wypadania włosia . Rączka drewniana. Cena ok 25-30zł




Następnym pędzlem z kolekcji jest Hakuro pędzel do konturowania H13




Jest to pędzel wykonany z naturalnego włosia kozy. Pędzel ma miękkie włosie , ścięte na kształt jajka. Musze przyznać że na początku dość mocno gubił mi włosie co strasznie mnie denerwowało. Po kilku praniach :) to się zmniejszyło ale jeszcze czasem coś wypada. Pędzel może być używany do bronzrów, róży, rozświetlczy. Ja najczęściej używam do bronzera Mac i W7. Ciekawe czy z H14 mniej wypada włosie? Cena ok 26-30zł




Bardzo lubie też dwa pędzelki do cieni Hakuro H80 i H70


H70- włosie naturalne, kucyk. Gęsto ułożone, mocno dociśnięte skuwką. Przycięte na półokrągło. Ja nakładam nim bazowy cień na całą powieke. Można go użyć do cieni prasowanych i sypkich. Nie gubi włosia. Mój nr1 do cieni. Cena ok 15zł
H80- włosie naturalne, kozie.  Włosie ułożone w takie małe jajeczko. Bardzo miękkie. Nie gubi włosków. Ja używam go do aplikacji cieni w załamaniu powieki. Nada się też do dolnej powieki i rozświetlania kącika oka. Całkiem fajny. Cena ok 17-20zł

Porównanie ( na zdjęciu również dwa pędzelki do cieni z Maestro)





To moje ulubione pędzle Hakuro.  W niedługim czasem opisze moje perełki z Maestro i Sigmy. Zapraszam do czytania i komentowania. Jakie jest Wasz ulubiony pędzel? A może ich wogóle nie używacie?






5 komentarzy:

  1. Kobieto dzięki za ten wpis :)
    Właśnie przymierzam się do zakupu pędzli Hakuro, mam jeden H77 i może nieco drapie, ale swoją rolę spełnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że mogłam pomóc.

      Usuń
  2. Z Hakuro mam 4 pędzelki 2 do twarzy- jajeczko i do różu oraz 2 do oczu - białe.
    Ale widziałam, że oferta się bardzo poszerzyła od tego czasu kiedy je kupowałam, może jeszcze na coś ie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , oferta ciągle się powiększa. Ja muszę coś do cieni jeszcze dokupić.

      Usuń
  3. A ja mam cały duży zestaw troszkę podobnych pędzli Kavai. Kupiłam przez internet w maju i jestem zachwycona. Znasz te pędzle?

    OdpowiedzUsuń