piątek, 6 lipca 2012

La Roche Posey bye bye niedoskonałości.

Dziś krótka notatka o dwóch kremach z firmy La Roche Posey. Pierwszy to Effaclar Duo. Drugi to Cicaplast.



Effaclar DUO

To krem który ma chyba tylu przeciwników co zwolenników. Krem jest przeznaczony do skóry z niedoskonałościami , ma zwalczać zmiany zapalne, eliminować zaskórniki i błyszczenie.
Do kremu podeszłam z ostrożnością . Moja cera jest dość dobra ale co jakiś czas coś niechcianego się na niej pojawia. Używałam tylko na noc. Po pierwszych użyciach może pojawiły się  dwie rostki ale to wszystko. Cera wygląda dobrze, nie mam nowych krostek. Może być używany jako baza pod makijaż . Ja bym odradzała go  osobom z owartymi rankami bo dość mocno piecze. Skóra jest matowa ale jej nie wysusza. Całkiem dobry kremik.  Mam nadzieje że uchroni mnie przed krostkami. Narazie używam go 2-3 razy wieczorem.

Krem nie zawiera parabenów. Nowa wersja ma w składzie wode termalną.

Podsumowując krem polecam, nie spowodował u mnie wysypu niedoskonałości. Skóra jest po nim ładna, nie błyszczy się i krostki nie pojawiają się .

Cicaplast

O tym kremie pierwszy raz dowiedziałam się z filmiku wizażystki Lisy Eldridge  na You Tube. Pokazywała jak ładnie maskować przebarwienia i niedoskonałości. Zamiast bazy pod podkład użyła właśnie tego kremu. Ponieważ efekt jaki otrzymała był świetny też postanowiłam go wypróbować. Krem ma regenerować nasz naskórek. Ma też działanie antybakteryjne i ochronne, odziela ranki od środowiska zewnętrznego. Wskazany prz zmianach skórnych,na skóre podrażnioną ,popękaną , po zabiegach kosmetycznych. Kremik nie jest tłusty, lekko żelowaty, Szybko się wchłania i nie tworzy błyszczącej warstwy. Świetnie sprawdza się jako baza. Trzeba tylko chwile odczekać aby mógł się wchłonąć. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz